Žáci byli losem rozděleni do skupin a měli za úkol do začátku projektu shromažďovat informace o svém zvířeti. Pomůcky - encyklopedie o zvířatech, informace stažené z internetu, vypsané výpisky, učebnice přírodovědy a přírodopisu, pouzdro, pastelky, fixy, nůžky, lepidlo.
Rozdělení žáků do skupin (podle témat): | |||||
|
|
||||
Smrdět jako tchoř |
tchoř | 1 099 kb | tchoř | 716 kb | |
Hladový jak vlk |
vlk | 1 878 kb | vlk | 4 026 kb | |
Jako slon v porcelánu |
slon | 2 161 kb | slon | 4 044 kb | |
Pilný jako včela | včela | 3 430 kb | včela | 1 242 kb | |
Mlsný jako kočka | kočka | 2 115 kb | kočka1 | 165 kb | |
kočka2 | 284 kb | ||||
Slizký jako had | had | 634 kb | had | 967 kb | |
Věrný jako pes | pes | 2 607 kb | pes | 1 460 kb | |
Spí jako dudek | dudek | 1 828 kb | dudek | 802 kb | |
Líný jako veš | veš | 1 470 kb | veš | 13 776 kb | |
Pyšný jako páv | páv | 1 373 kb | páv | 1 589 kb | |
Lstivý jako liška | liška | 1 161 kb | liška | 7 159 kb | |
Moudrý jako sova | sova | 1 395 kb | sova | 59 kb | |
Špinavý jako prase | prase | 1 585 kb | prase | 6 911 kb | |
Pomalý jak šnek | šnek | 1 420 kb | šnek1 | 1 292 kb | |
šnek2 | 2 106 kb | ||||
Zpívá jako slavík | slavik | 634 kb | slavik | (video) | |
Chová se jako osel | osel | 517 kb | osel | 605 kb | |
Pracovitý jako mravenec | mravenec | 2 882 kb | mravenec | 2 751 kb |
Projekt se uskutečnil v pátek 16. dubna 2010 v době od 8.00 do 12.30 hodin. Tento den žáci v jednotlivých skupinách zpracovávali informace, které si o daném zvířeti vyhledali v encyklopediích, na internetu nebo vypsali z jiných zdrojů.
Hlasování k projektu Zvířata
Žáci obdrželi od svých vyučujících hlasovací lístky. Jejich úkolem bylo zvolit tři nejlepší práce a zapsat je do hlasovacího lístku. Kde číslem jedna byla ohodnocena nejlepší práce a ta obdržela 3 body, číslem dva druhá nejlepší, obdržela dva body a číslem tři třetí nejlepší práce, která získala 1 bod. Nikdo nesměl hlasovat pro svou vlastní skupinu, proto hlasovací lístky obsahovaly jméno žáka a skupiny, ve které pracoval.
Děkuji všem žákům i vyučujícím za práci na projektu.
Vyhodnocení ankety žáků (podle témat): | ||
Chová se jako osel |
1. místo | 167 b |
Pilný jako včela |
2. místo | 150 b |
Špinavý jako prase |
3. místo | 100 b |
Věrný jako pes | 4. místo | 95 b |
Slizký jako had | 5. místo | 92 b |
Líný jako veš | 6. místo | 89 b |
Pomalý jak šnek | 7. místo | 83 b |
Mlsný jako kočka | 8. místo | 81 b |
Spí jako dudek | 9. místo | 80 b |
Jako slon v porcelánu | 10. místo | 74 b |
Hladový jak vlk | 11. místo | 71 b |
Moudrý jako sova | 12. místo | 67 b |
Lstivý jako liška | 13. místo | 65 b |
Pyšný jako páv | 14. místo | 45 b |
Zpívá jako slavík | 15. místo | 39 b |
Pracovitý jako mravenec | 16. místo | 38 b |
Smrdět jako tchoř | 17. místo | 34 b |
Mgr. Danuše Faldíková, koordinátor projektu