Školní e-mail
Microsoft Office 365
 
 
Postup pro zprovoznění školního e-mailu
 
1. Navštivte stránku pro přihlášení (office.com)
 
2. Zadejte adresu školního e-mailu
 
3. Zadejte heslo a klikněte na Přihlásit

Při prvním přihlášení v okně Zadat heslo
zadejte
„provizorní“ heslo – např. Tas64163
(skutečné provizorní heslo sdělí na vyžádání ředitel školy).
V okně Aktualizujte si heslo nejdříve do horního řádku zadejte znovu
„provizorní“ heslo Tas64163. Do řádků Nové heslo a potvrzení hesla zadáte Vaše „nové“ heslo!

POZOR – Vaše nové heslo nemůže obsahovat ID uživatele,
musí být aspoň 8 znaků dlouhé a musí obsahovat 3 z těchto znaků: velká písmena, malá písmena, číslice a symboly.

 

 
4. Vyberte si, zda snížíte počet výzev v přihlášení
 
5. Toto přivítáni můžete proklikat pomocí šipek nebo ukončit křížkem
 
6. Menu najdete v levé části. V horní části najdete on-line verze programů Word (W), Excel (X), Powerpoint (P),
 e-mail Outlook (O) a program Teams (T), který bude používán pro distanční výuku.
 
7. Pošta Outlook a Teams se zobrazují v novém okně. Doporučujeme si stáhnout aplikaci Teams, ale je možné pracovat i s webovou aplikací v prohlížeči.
 

8. Po skončení práce se odhlašte.